15 oktober

i helgen har jag stressat stressat och stressat.
har varit på lan två dagar, men bara på kvällarna / halva nätterna
klippt nördis, kollat när malin klippt kim och klippt filip helt själv.
träffat veronica och infört en ny söndags ritual, nu ska vi inte bara gå på promenad och sola, vi ska även gå hem till Linn och prata skit :)
sen har jag träffat familjen vart till örebro och varit upp i svampen lärt mig hur man byter däck kollat på innebandy med gabrielle, där vi träffade Sabina och Lisa.

jag har inte städat rummet dock, märks det hur jag prioriterar ?


aja, fick ingen kul väcknings grejj imorse :/


jaja vi ska se på fotboll idag, de är fotbollsklassen som spelar och vi ska åka dit senare.

See yaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0