18 oktober

min mjölk går ut den 21 ?

Haha shit, idag är jag varken sur eller arg :). Jag är bara jag, bara Linn.
Igår tittade jag på fotboll, en ganska intressant match imo. Även om Zlatan fortfarande inte kan passa eller möta bollen när han får en pass, han bara går där och väntar på att få ett fint läge, även om Mellberg gjorde ett mål spelade han inte bra, han var agressiv och klantade sig ett antal gånger. Det var tråkigt att Chippen gjorde sig illa, bara de inte var för illa.
Och den gråhåriga killen i nordirlands lag var väldigt på och verkade allmänt elak...

Igår var jag på stan med Malin T, hon följde med mig att leta efter praktik. Gick till Stadsbibloteket först, där fick jag ett nummer.
När vi var påväg till Enjoy träffade jag Pallesander Flix och Zammy (: länge sen man såg dem. vi gick lite längre och då träffade jag Annsofi. Jag gick till Enjoy, fick skriva upp mitt namn nummer och hur lång tid praktiken var på. Efter en timme ringde platschefen, 5 veckor var för lång tid, jag skulle säkert bara få städa och sådant. Synd för jag hade gärnat vela kollat på hunkar varje dag, skulle ju inte sitta helt fel faktiskt.
Bättre lycka nästa gång?

idag far jag hem till Kopparberg, endast för att vara snäll mot min bästa vän Flip. Vi ska laga mat och se på någon ny film han fixade hem igår.
Imorgon är det Buffertdag, och då ska jag och Mikaela sitta och mysa i ett grupprum och käka massa godis.
Det var allt för mig nu ska jag ta igen massa saker och slippa göra 25 uppgifter imorgon.


See yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0