5 oktober

Guuuud, om jag hade varit smart när jag var mindre hade jag aldrig börjat snusa.
Vem visste att det skulle vara så svårt att sluta?
okej nu är de ju inte första gången jag fösöker sluta, men de är första gången jag verkligen vill.
Jag vet ju hur jag kommer att vara, Humör svägningar och hungerkänsla som egentligen inte finns.

Men nog om det, idag är det Fredag. Vilket betyder härlig helg.
Det blir att dra till stan efter skolan och shoppa med Mikaela.
Sen hem vid fyra, träffa far och familj och bara sitta och vänta på att Flip kommer hem, om han inte kommer hem för sent. Men Imorgon ska han iaf flytta till en ny lägenhet, och den ligger jätte nära mig och de är jätte mycket bäst :) slipper jag gå så långt när jag är trött sen. plus att han SKA laga köttfärssås och spaghetti till mig :)
Söndag betyder promenad med Veronica som alltid :)

Jag är hungrig, dags att tvinga med Mikaela på en tidig frukost?
See yaaah!


Senare
Såå nu har jag och Mikaela varit ute på stan, köpte en Skjorta till pappsen :) en brunkräm och ett par troser till mig själv :)
Det har varit en alldeles perfekt roligt dag i skolan. jag är faktiskt bra på sånt här :) naaaw.
Nu sitter jag hemma i lägenheten och lyssnar på The Fray och ska väl snart ta och packa lite :)
åker hem till Kopparberg vid 15.47, tur att Bornis åker hem sent :)

Flip ringde mig nyss, de hade kommit över Svenska gränsen :)
hoppas helgen blir bra  :)
See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0