9 Oktober

Helgen har spenderats med bland annat Flip, som har flyttat till en lägenhet ca 30 meter ifrån mig. Mycket bättre kan det faktiskt inte bli.
På fredagen kollade vi på film, jag och Flip. Vi somnade såklart.
på Lördagen fick jag ta hand om Herkules, vid ungefär tio tog jag och Flip en kort höstpromenad.
lite senare Träffade jag Frida och då tog vi en promenad med lillen Sune och besten Herkules. sen gick vi ut och satte upp en massa affisher för leksands matcher. Är ju kontakt person i Kopparberg för leksand superstars <3 älska de.
lite senare åkte jag med Flip och Flix ner till Peter där vi kollade på Svensson Svensson.
Tanken var sen att jag och Flip skulle se på film, meeeeeen vi var trötta så han fick skjutsa hem mig istället.
På söndagen lyckades jag på något vänster bli hundvakt igen, jag herkules tog en till synes lång promenad, nere vid rydbergsdal så har kunde springa fritt och jaga fåglar.

Sen så var jag barnvakt åt Saga, de var ganska svårt att gå med en unge i ena handen och en hund i andra faktiskt.
sen lekte Saga och Melvin för sig själva när jag och bror kollade på heavy metal history <3
Mot kvällen solade jag med Veronica tog en snabb promenad, sen blev de hem och stress packa för Flip ringde och sa att vi skulle åka bil till Örebro. Peter skjutsade ner mig och Norge jobbande Flip och Tommy.
Sen träffade jag Gabrielle vid ekershallen, handlade lite sen gick vi hem till mig lämnade sakerna och drog till station och träffade Victoria. Handlade åter igen och sen blev de sova.
Igår hade jag bara idrott, sen var jag ledig, då passade jag på att städa. Gabrielle kom hem till mig på kvällen, hon köpte en micropizza och jag köpte två kyckling vingar och åt de med ris och bearnesås.
Det finns rester kvar tills idag och jag känner mig duktig som gjorde så god mat...

Nu börjar våran lektion efter läsningen.

See yaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0