10 april

GRATTIS SÖTOSARNA EMMA OCH LINA PÅ DERAS ARTONÅRSDAG <3

well well, Satin i tisdags var guld.
Förfest hemma vid mig, Jag Frida Emelie Emelie och Malin.  Vin och champagne <3
efter någon timme drog vi vidare till pastabaren, tog oss en varsin öl och väntade på Elsa. När hon kom drog vi vidare till Satin. Väl där inne var de ju halva priset, KÖTTA ROSA PANTERN <3 Tack Malin och Emelie som fick mig att smaka den, ska dricka den tills jag stupar varje krogkväll :)
Dansa gjorde vi också, EN MASSA MASSA.
Och ja jävlar, de tog 30-40 minuter för mig att ta mig hem FRÅN STATION. Va fan gjorde jag ?
Skola igår var inte de roligaste, mådde som jag gjorde, de höll i sig till efter träningen igår kväll. Men var seg som fan på den.
idag har jag bara haft Foto. sen slutar jag snart, då ska jag dra hem, sen vidare till Kopparberg vid 2 för halv 5 åker jag med far och hans kompisar på hockey. JAG SKA TA SÅ MYCKET KOOOOORT.

Får se vad som händer imorgon (A)
På lördag blir det iaf kusin kalas, för Maria fyllde arton imorn.

Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0