bakis no more

kvällen igår vart lyckad, after all. började på mm baren och gick vidare till satin efter 10 någon gång, vi tyckte vi var där ganska tidigt men jäklar de var ju en massa folk där :P och de blev bara mer och mer.
Dansa arsle med Frida. hade helt enkelt skit skojj.
Sen av en hemlig anledning så blev man kvar utanför satin så man kom hem vid tre ungefär. Då vare bara att kolla lite os och sedan somna runt 4 tiden eller liknande för att vakna halv 8 och inte kunna somna om, när man börjar klockan 10 liksom, hur kul är det ?

Nu ska jag lyssna på lite snook och afasi och filthy, snacka skit med gabbs och mickilili. sedan hem till lägenheten.

Kommentarer
Postat av: malin melin

tack linn :) de är faktiskt många som har sagt de till mig. att mitt hår har blivit lååångt :D

då blir jag gladis!! hihi :D



tuta och kör!!

2008-08-22 @ 08:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0