första dagarna med körkort

jag har varit i både nora och ludvika. även lite här och där i kopparberg och bångbro .

vilken jävla frihet

jag saknar tulle också, men han kommer på torsdag.
Hade match idag, vi spelade 0-0 mot sköllersta. En hemma match.

Igår var jag "fyllechaffis" Jenny Jimmy Rappen och Kim men halvvägs till löa fick vi veta att festen hade blivit privatfest så körde hem dom till byn och till ansans istället. Sen gick även jag och frida dit och tog oss en cider eller två absolut inte mycket eftersom man lär tänka på matchen idag.
Sen så kom faktiskt Jenny och Jimmy och kollade på min match idag, undra hur krya dem var. efter gårdagen då.


Nej nu ska jag återgå till lanet som är hemma hos Kimsan. hey hey


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi vi mådde kanske inte så bra. Men vi ville va där för dig när du skulle spela match.. ;)

2008-10-29 @ 22:59:35
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0