Kopparberg

Igår hade vi lekdag med hela medieprogrammet, jag och mikaela fick leka med två tvåor och två ettor, var väl helt okej, men vafan hade jag gått i ettan hade jag ju döttx3.

sen började de ösregna så man var blöt igenom allt. kul.
Gick hem och väckte David så åt han och jag diskade sen åkte vi till Kopparberg och fick stressa satan för att han skulle fixa massa. jag hämta körkortet också :) sen hämta vi kajsa så fick jag köra davids bil till grängesberg för han skulle åka gokart, så tog jag och kajsa en sväng till grängesberg och käka pizza, pinsamt. haha
Sen vidare till ludvika en sväng sen hem till kopparberg och åkte och häls apå lite folk här och var, sen kom jag hem sa hej till pappa, tog volvon och åkte ner till syrran var där en stund sen ringde Rapp och Rapp och ville ha skjuts till ställdalen så skjutsa dit dom åkte till industriområdet och träffade Fritte Erik Marcus Rickard och Matjek.
Stog där med våra bilar haha ;D sen åkte vi runt lite men jag lämna bilen hemma och åkte med fritte en stund innan Rappisarna ville bli hämtade hämta dom, hem till Rapp och ska kissa, och kanske ta de lite lugnt då ringer David och Mattias och vill ha skjuts så skjutsar iväg dom ner till Mattias sen åker jag hem till rapp igen och träffar Johanna så åker vi lite bil och sen hem och lägga David i säng, lite full kanske :)


 MATCH IDAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0