matchdag

Jag har match idag ? Roligt va ? är faktiskt peppad redan nu.

hade match i tisdags också, men de gick inte så jätte bra. Tur att vi hade kul på donken iaf.

I onsdags åkte jag med fritte kim och jeje ner till Robert och Louise och grillade, käkade kräftor och spelade sällskapsspel. Det var skit roligt och jag och fritte var bäst. efter kim och jeje vill säga.

i Torsdags kom David hem från göteborg så var med honom och åkte ner till syrran och torbjörn och lite så.

Igår slutade jag elva från jobbet då fick vi god tårta och sa hejdå till personalen.
Sen var jag hemma en stund tills jag följde med david och rapp ut till dammen / stjärnfors där joram camilla och andreas va. Så skjutsa David mig på Jorams Fyrhjuling, köp den? hihi

Sen på kvällen kollade jag och Dave på hancock, sjukt bra film.

Nu ska jag hitta på något, eller bara sitta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0