mysdag

vart en glidar dag igår, gick med David upp till Jenny och Jimmy, drack rövin åt ost kex och vindruvor och kollade på film.
Tulle ( fick veta idag att david kallas de av sina brorsbarn så jag tänker också göra det) somnade vid tolv satt i soffan och snarkade pratade i sömnen och höll med om allt vi sa. Gullig är han.

Så idag vaknade vi åt frukost, kollade på lite mer film åkte ner till syster fikade och umgicks med dom där nere. Åkte sedan till hans bror och hans sambo plus deras två barn Benjamin ( som fyller 6 imorn och fick lego av tulle ) och Cornelia. Fikade lite där där också och Tulle byggde ihop legobilarna. Tog ungefär två timmar, sen så köpte vi mat mös och sedan upp till Jimmy och Jenny en snabbis. Nu har han åkt till Göteborg och lämnar mig ensam i två veckor.

Föresten så spillde jag vatten på min telefon igår så kretsarna är helt mupp och sinnessjuka så kan inte ringa folk, eller jo en person och de är Zammy för han ligger längst ner i telefonboken, den hoppas lite som den vill. och kan inte skriva sms. får se om den blir bättre, kan iaf svara när folk ringer till mig. Om jag har luckan nere vill säga.

Nu äre snart dags för mig att sova för ska köra i ludvika imorn för på onsdag är en stor dag, lite smått scary faktiskt...

Ge mig en plattkatt och en lurvig hund ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0