örebro - beachen

yep yep igår drog man iväg till örebro för att skriva teorin, samtidigt i en annan del av sverige satt Frida och gjorde teorin. OCH vi klarade den båda två :D fett najs, hon med en poäng mer dock ;)

Uppkörning och halka väntar. inte så långt kvar, inte ALLS långt kvar :P

Min gårdag spenderades i Örebro i olika parker och diverse gräsplätter, på fik och restauranger, med underbara söta Michelle. och gissa vad ? jag käkade Sushi igår, nu jäklar. inte illa eller hur ?
hade iaf en görmysig dag / kväll med henne. och den 19 blire utgång ;)
Sov senare hos Mister, han va lite små knäpp och gick upp halv 7, men har man ett jobb så har man jag låg och drog mig till sju.
- Ska inte du gå upp snart ?
- Joooooo!
Så satt jag på soffan i en halvtimme innan jag gick till tåget.
sen hemma i Kopparberg vart de veckans rutin, åka till simskola sen ut till djäkens, var ju lite halvdåligt väder men varmt så jag brorsan melvin och roger låg där ute, senare kom elgiganten micke med sin son joel (görsöt) och hans flickväns brors barn Alva :) senare kommer också gällan och Hugo ( också görsöt) .
Badade lite idag med, sen när jag kom hem lagade jag mat till pappsen och sen sov jag i två timmar.
Nu tänkte jag åka ner till min syster, bara för att. sen ska jag träffa sötfulla frida och johanna :)

baj baj

Kommentarer
Postat av: malin melin

gratuleischöns!!!! tummen upp :D

2008-08-01 @ 20:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0