Aaa men durå

Vill bara säga att jag hade en skit bra början på min kväll, fick träffa min idol Klotjohan <3 och massa annat underbart folk. Så jävla skönt att träffa folk man gillar.
som sagt, bakis som ett as imorse och sen leka snö.
Och sen nu på kvällen har jag jobbat i folkan med Titti. kollat/lyssnat på Klotis/tondöv? och Degreed.
Massa folk som handla godis av mig och titti, och massa fest efter det med massa kul folk och massa sköna männskor och bara så bra stämning. Ångrar aset att jag och min älskling åkte upp till byn efter några timmar festligheter,dock en trött linn som försökte vara social.

Och vad fan händer? sämsta, men samtidigt "bästa" helgen på länge. Det sämsta är mycket men de bästa är mycket annat.  så jäääävla trött börjar jag bli på vissa människor, som är så jävla schizo, eller hur fan det nu stavas, bryr mig inte riktigt för ni fattar vad jag menar. Orkar inte bry mig ett smack längre och tänker inte göra det heller. Blir bara så jävla frustrerad och hatar att se mina nära ledsna. Jag bara önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och göra fel till rätt och få börja om. Helst spolar jag tillbaka till lekis. fan i helvete vad annorlunda jag skulle gjort saker. Allt jag vill är att ha en ny början. men jag kommer nog aldrig få det, och speciellt inte eftersom jag har planer på att gå behandlingsassistens linjen. Vill fan bara köpa ett hus med martina i en helt ny stad där man inte känner en jävel och börja om på nytt.
Och jag har en lösning på mina jävla problem, och den lösningen är simpel och enkel men orkar fan knappt med det själv. ska fan gå i kloster.
Önskar att jag hade någon att prata med, och önskar att det var du mamma.

Tänk om jag kunde fly till örebro för att slippa mina problem, men jag har fan lika många problem där som här....

Kommentarer
Postat av: Martina

Pluttis, vi flyttar. Vi tar med Herkules också.

Skit i behandligsassistent linjen oh flytta med mig istället. En ny start är vad vi behöver!

2008-12-14 @ 19:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0