bajbi

Dagen började tidigt, skulle baka sockerkakor eftersom jag glömde det igår. så kommer jag ner och jaha, då står pappa och lagar mina sockerkakor.
Så det blev chill framför tvn till elva när jag gjorde mig iordning och vid tolv var jag vid syster och började fixa inför kalaset (: Vid ett kom alla söta barn.
Jag hade passande klädsel för barnen också, en hello kitty tröja, perfekt eller hur? haha
Så käkade barnen och jag fixade och donade runt omrking dem, sen lekte vi på sagas rum kollade film fiskade i fiskdammen och mös. jag fick två nya kompisar också, två supersöta tjejer som heter Selma och Kajsa (: hiii.
Sen vid tre åkte alla barnen hem så då kom de några vuxna så då vart det lite fika.
sen kom frida och hämta mig så åkte jag hem och packa sen åkte vi till örebro. så nu sitter jag här, har hunnit plugga lite psykologi och alldeles nyss kastade jag in kläder i två maskiner. skönt att bli av med lite tvätt.

nej tillbaka till pluggandet :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Selma är väl ändå den sötaste? Enligt henne så är jag och Gabrielle en knullegris! haha (:

2008-12-14 @ 22:11:02
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0