Craaaaazy!

Igår var jag i skolan fick frukost och så i lärar rummet (: efter de kollade min klass och bytingen på sunes jul innan vi drog till folkets hus och kollade på avslutningnen (: fet najs, skönt me lov också ;D

Tåg hem med jeje vid 2 slå in julklappar i en timme, och sen laga jag godaste maten.
sen var jag hos syster innan jag skjutsa pappa till ställdalen och sen gjorde jag och martina oss iordning och drog ner till Kaj (: massa trevlans folk och sådär.
Gick runt och minglade i flera timmar lekte lekar och hade oss, sen så vart det kaos och kallabalik.
Åkte hem men ångrade mig och åkte tillbaka, träffade Malin och Sebbi bebbi.
Åkte därifrån efter ett tag, åkte taxi med malin och compani. sen så gick vi in till thyffsi fast vi inte fick. åsen va jag där ett tag.
Rätt skönt att komma hem vare vill jag lova, dock prata jag telefon 30-45 min när jag kom hem. men det var mys (:

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så jävla galen kväll nere vid kaj :D

2008-12-20 @ 18:35:32
URL: http://malinmelin.blogg.se/
Postat av: malin

haha men vadå. dom sa ju att du skulle vara kvar? :S förlåååååt....

2008-12-20 @ 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0