Dreams

vaknade vid kvart i tolv idag, men är ändå pisstrött nu.
Har iaf fått lite gjort idag, handlat och vart hos syster.
Sen till kusinerna, Anna fyllde 17 i torsdags. Så var där spelade Plump, jag vann, sen käka vi sen spelade i Supreme (:
Jag var rätt awesome på det med. Tills jag var tvungen att åka hem men då låg jag iaf på delad förstaplats, men där hade jag legat i stort sett hela kvällen ;D

Kom hem runt åtta åkte och hämta martina och sen daniel sen släppte jag av dem vid Cissi. Jag känner mig oerhört osocial idag och vet inte vad det är med mig. Tråkigt är det, kommer säkert vara en crazy fest och jag komemr missa årets röjj. Men jag orkar helt enkelt inte idag.

Nej nu ska jag fortstätta kolla Brottskodförsvunnen, det är en superbra serie faktiskt. kanske inte superbra men den är helt okej, eller ja den är BRA (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0