Helgen

Vänta vänta, innan jag glömmer det, så hittade jag faktiskt en femhundralapp i Kopparberg när de var julmarknad. De var superbra och kul.
Och jag har köpt nya skor, Uggs faktiskt. Det är lätt det bästa vinterskorna jag haft sen jag var liten och inte fick välja själv :P

jaja, i alla fall. Som sagt var jag i borlänge i helgen hos Emma och Lina (:
I Fredags tog vi de lugnt, kollade på idol och så. hejdå robin b, nu är det som jag vill i idol tihi.
Sen på lördaen tog vi oss till falun och skulle shoppa lite på siba innan vi skulle till Kupolen.
Hittade hela tre julklappar på siba (A) hehe Saga och Melvin får 12 filmar var i en liten box. och Syster ska få en soda streamer smak (:
Kupolen hade inte en ända parkering, så vi sket i de och åkte hem istället. gick på stan en stund bara (:
På kvällen kom de til folk och vi drack lite och spelade spel :D Vilka vann om inte jag och Daniel ?
och sen hade vi snöbollskrig.
Söndagen spenderades på soffan framför tv, jag och emma kändes oss ensamma om att inte vara bakis eftersom vi inte var fulla på lördagen :P

Åkte hem vid 4 sen var jag vid sis en stund sen hämtade jag martina vid station och vi åkte runt lite, till johanna och sen till penkis. sen hem en stund sen upp till Camulla och va me henne och titti, trevlig kväll.

Nu ska jag väl kanske göra något vettigt? har iaf handlat idag. och justja jag har skaffat fem veckors praktik av tio veckor, ELGIGANTEN här kommer jag IGEN. kul kul kul kul kul kul, hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0