Onsdag

Lite trött idag.

Förfesten var som vanligt trevligast, var hem till Zijad och där var jag mikaela michelle hanna brandt strumpis holli och andreas. så sen åkte vi till MM, och efter de vidare till satin där mer från klassen var och massa paralell klassare.
Var inte alls för kul men helt okej. Saknade ju lite folk, dels min Frida...
Åkte tåg hem idag och i linde klev massa underabara männskor på, jag önskar jag gått på lindeskolan. Mitt liv hade sett helt annorlunda ut och jag tror jag skulle ha trivts mycket bättre där.
Dock skulle jag sakna kontakten med lärarna, och speciellt Biggan, vet inte hur skolan skulle gå utan dagligt prat med henne.
Iaf så har jag myst med min martina idag och kollat på skräckis och käkat naturgodis. hon är bäst

Känner mig just nu som att jag skulle vilja gräva ner mig i ett hål och sitta där med min musik i typ 100 år.

I helgen blir det nog borlänge för hela slanten tror jag, måste prata med flickorna först.

Ååh herregud, jag saknar dig så mycket, jag tror jag gjorde fel...Förlåt mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0