ooh yes

Igår var jag hem till Gabrielle och kollade på film med gabrielle, sen kom frida hem till mig och vi gick till ica.
Så vaknade jag idag duschade åt frukost packade gjorde mig iordning och åkte till skolan.
I skolan gjorde jag och Gabrielle ingenting, fast vi ville göra. haha

Tog tolv tåget hem, skönt att komma hem relativt tidigt så jag gjorde iordning lite mat och kollade på film sen somnade jag. så ringde Martina och väckte mig, blev inge Linde idag. Alltså inge Innebandy. men de gör inget, vi ska snart åka ner till syster och träffa saga (:

hihihihi, jag är som ett litet barn med all snö. Vill bara dra ihop ett gäng och ha värsta snöbollskriget. Jag Saga och melvin ska leka i snön imorn, hoppas de inte är för blött bara. eller att den försvinner inatt. hoppas hoppas hoppas.
vill att den ska ligga kvar tills april eller något (:

Nej, nu ska jag nog kolla på tv eller något.


Haha föresten, idag satt jag på tåget så rulla de in i linde. och vet ni vem som klev på då? IDOL KEVIN. vart helt paff och satte mig vid han och Tompa, men när jag kollade lite mer noggrant så visade det sig att det var Maciek. Vart lite besviken men ändå kul att träffa honom.
Hahahahaha


Kommentarer
Postat av: cissilalia

snö är bäst..vill åka pulka i klacken som faan nu jue

2008-12-12 @ 17:01:10
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0