Speed of sound

Igår var jag med Martina och Titti, vi mös och titta på idol.
yeeey Kevin vann :D
Sen vart vi supsugna, så vi drog till två kockar och träffade halva kopparberg och alla söta campustjejer (:
Så satt vi där nån timme innan vi drog vidare till efter fest hos campustjejerna. var där till halv fem då gick jag hem.
jag var trött och blev full på att bli bjuden hela kvällen. de var supernajs. Tattar Linn och Martina <3
Och ja, jag kan ju inte dricka en droppe utan att bli bakis så jag fick träffa toan imorse som vanligt.
Men najs, det var inte så illa som det brukar vara.
Så vid halv 10 kom Melvin upp till mig och han och jag kollade på lilla sjöjungfrun sen vid tolv tiden eller något åkte vi ner till Sagaplutt och vi lekte lite kollade på tv och sen gick vi ut och lekte i snön.

Så nu sitter jag hemma och väntar på mat, idag blir det lugnt.
Orkar nog inte ens åka ner till Folkan och kolla på Degreed och Klotjohan, tvärr. Får bli en annan gång faktiskt. men känner för en hemma kväll idag.

haha och justja, måste ha varit törstig när jag sov. Drömde att jag fick ett mjölkpaket som jag gick och drack hur, otroligt gott var det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0