Tisdag

Oj oj oj vilken dag (: fått mycket bra saker gjort.

Började med att mikaela kom och hämtade mig och gabrielle och vi åkte till gustavsvik och kollade när hela skolan badade en stund. sen åkte vi upp till stan och jag köpte mig lite smink på face eftersom jag hade presentkort där.

Sen gick vi vidare till gina där köpte jag present till syster och sen fick jag ett par nya leggins också.
sen köpte jag present till saga som fyller år nästa måndag och sen lite mer julklapp till melvin, på åhlens handlade jag till annsofie (:

sen åkte vi till WUC och sålde lite biljetter till studentkryssningen.
sen till skolan och käkade lånade film av lärarjocke och sen skjutsa mikaela hem mig. så fixade jag lite med biljetterna sen upp på stan och träffade massa personer och sålde 8 hytter. satt där i typ mhm nästan två timmar.
Men iaf, har bara tre kvar och dom försvinner imorn, SKÖNT ! sålt runt 90-100 st biljetter nu (:

Nej nu är jag med Gabrielle och vi ska nog plugga litegranna, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0