whawhi

Joni, idag har de hänt något vill jag lova.
Står och väntar på tåget så ser jag kajsa sitta längst fram. så sätter mig vid henne och två till, i lindesberg kliver Sigge och Johan på tåget.
Så sitter vi och pratar och sådär sen skumpar det till, alla blir livrädda. sitter och stirrar på varandra i några sekunder. sen hör man tåggodissäljarkillen " Stackars älg" .
Japp, vi hade kört på en älg. Såklart var vi tvugna att gå ut och kika på detta när tåget kommer fram i kopparberg,
Men man såg bara lite päls sitta fast där framme, hade förväntat mig vääärsta likdelarna. Iaf så såg man bloddroppar i snön efter tåget.

Kommer hem åker ner till syster och firar saga en gång till. Sen upp till mårtenstorp och käka med Martinas family, mums i magen. Favoritmaten två gånger på en dag är inte illa (: me likey.
Sen åkre vi och flummar på ica, och sen går vi ut på promenad med Titti och Johan. Och det var mysigt, vi planerade masssa och hade oss (:

Så nu ska jag sova, ha en bra kväll puss och kram


Kommentarer
Postat av: cissilalia

" Stackars älg" .

Japp, vi hade kört på ett tåg. hihi

2008-12-15 @ 23:48:54
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: linnpinn

hahahahahahha läste det precis själv. och jag har genomgång så kan inte skratta. VILL SKRATTA (: hahahahahhahahah

2008-12-16 @ 08:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0