16 Januari

idag fyller malin t år, grattis på henne :)

idag känner jag mig klen och liten, typ som en treåring som grinar för vad som helst.


jag vill lära mig köra bil, skaffa körkort+bil och skaffa en hund som ska heta rafael och kallas raffe som jag ska lära och den ska vara jätte snäll, sen ska jag skaffa en unge, som ska heta Mårtimer Douglas Theo Liam Noelia Miranda eller Thealii. vi ska vara lilla familjen bara vi tre. Jag en hund och en unge :) de skulle vara de bästa livet. bara ta bilen vart som helst, åka iväg till någon kompis, sova över på en madrass i vardagsrummet och åka hem på eftermiddagen efter.
jag vill bara bli vuxen och börja leva mitt liv, för skolan suger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0