barnkalas - krogrunda

Mister skjutsade hem mig till Koppis i Lördags morse.
Hann bara innanför dörren innan jag åkte iväg med annsofi och Melvin till Ställdalen där det var barnens dag, på melvins födelsedag och allt :) så var väl där någon timme, saga syster och torbjörn kom dit också :)


När jag kom hem tog jag det lugnt duschade och så innan vi skulle fika. Sen fick Melvin presenter och vi hade vattenkrig allihoppa och så.
Framemot kvällningen gick jag ner till Gärdet och träffa Frida, även Johanna en kortis. jag och frida drog vidare lite. tillsist gick vi hem till Titti och satt där i några timmar med henne och bröderna Gud gånger tre.
vi kollade på jyrtjyrkogården eller hur fan den nu stavades, sen drog vi till två kockar. drog i oss lite men drog sedan vidare till ansans för att dricka drinkar och smirnoff :) mums såklart blev de någon Teuqila och några shottar Emil också.
när dom väl stängde där drog jag med en massa random folk på efterfest, men efter ett tag tog vi taxi till gärdet men vf lurade som aset, de va inge kul så vi började gå till byn igen, efter att ha väkt och fått med oss en till person. Då kommer det en bil och är snäll nog att plocka upp den lilla skaran. Hatar att sitta i knä på folk i bilar.
iaf så vart jag dyngtrött sista efterfesten. men sen kom jag till liv när vi spelade lite fotbollsspel, sen kollade vi på kill bill också när typ alla gått hem, mmm den är bäst. men såg inte hela för jag somnade såklart. Så vaknade jag typ vid 8 när jag sovit två timmar av att det är varmt och killbill menyn står och spelar en melodi om och om igen. Då sätter vi på filmen igen, ser lika långt som innan och somnar sedan om. sen ringer pappa och säger att jag ska komma hem, så då gick jag hem :)

hade iaf en askul kväll igår :) haha. Dock skulle jag dra ett skämt hos titti ( hennes pojkvän kallas gud efter sitt efternamn )
Jag: Jag tror jag är med barn
Titti: Vem är pappan ?
Jag : GUD är pappan !
( precis då kommer emil in i rummet och jag kommer just på vad jag sagt )
hahahahhahahaha åååh ni anar inte hur kul det var :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0