brist på kort i bloggen



yes yes, tänkte ni skulle få se hur jag ser ut andra dagen på peace and love, recis innan en fotbollsmatch och sista dagen på peace and love.

Känner på mig att det här kommer bli en bra vecka.
Kvar att göra i sommar :
denna vecka : torsdag och fredag förmiddagsskift med Sebbis
vecka 29-30 : Bo i Ludvika på mattias trafikskola när jag går intensiv kurs.
vecka 31 : Augustibuller
vecka 32 : jobba igen med Sebbis och Bornis
vecka 33-34 : Ledig .
15 Augusti begravning
18 augusti degerfors - örgryte ? Marcus Allbäck <3
Någon gång Sthlm eller Gbg eller helg tur med grabbarna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MIN STJÄRT ÄR ME! jag puta som fan. men blev bara en bit av skinkan! rackarns!! ;D

2008-07-07 @ 23:56:58
URL: http://malinmelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw. du har mitt glas i handen ser jag :D döskallar! köpte såna till personalfesten! grymma e dom! men jag fick aldrig chansen själv att dricka ur dem för jag blev för full! mohaha :D

2008-07-07 @ 23:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0