handla handla del två

yes så när man legat hemma en stund och slappat så har Holland dykt upp på stan, så de är bara att pallra sig upp till pitcher och sitta där en stund med han och hans kompis, mums på smirnoff ice, det var alltid för länge sen man smakade på det .
Satt väl där en stund till hollands bror patrik kom och vi gick iväg till stan och gick in på mq igen, fan skulle inte kollat killdelen, hittar en fred perry tröja som jag blir galete kär i och som såkalrt inte är på rea, meeen jag köpte den ändå. holland köpte 5 plagg där inne tror jag. sen gick vi ut på stan en stund och var ute i fina vädret sen gick jag till ica och handlade mat till kvällen, tror jag glömt massa hoppas inte det iaf :( orkar inte gå ut igen. haha

Fan va gött det är att vara i örebro när det är såhär fint väder, hade jag varit i kopparberg idag hade jag varit ute på min gård hela dagen eller tittat på tv. eller varit på byn och haft skit tråkigt. jag hatar byn, mycket roligare att sitta någonannanstans i kopparberg. meeen iaf, nu kommer snart Mister så ska ta och göra mig fin, eller ligga kvar i soffan och vara svettig och äcklig för jag har inte öppnat fönstrena idag hihiihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0