Helgen

I Fredags bar det av till Ludvika med Fritte som chaufför Bornis Kim och Jeje, käka donkis sen körde vi mcdrive för jag hade med skick på 10 cheesbörgare ;D Brorsan och Torbjörn såklart.
Sen körde vi runt lite i byn, dött som vanligt så kollade hur rallybanan såg ut och lite sånt.

Sen vakna tidigt på Lördagen dra iväg ner till Elin för att klippa mig, var inte så jäkla mycket som var slitet. Som tur var, sen beställde jag tid för blekning lördag om två veckor, får se om jag hinner ångra mig eller inte.
när jag hade klippt mig klart kom fritte och bornis och hämtade mig så körde vi ut till industri området, kollade lite på bilarna och pratade lite med folk sen gick vi och ställde oss i skogen för att glo på rally. Det var skojj och det var mitt första rally, tog en jävla massa kort också. Kan ju vara bra att ha ?
När jag kom hem käkade jag sen försökte jag att ta det lite lungt, men fullt upp ska det vara hela tiden, så åkte ut och övningskörde med pappio, sen hem till syrran och sitta där och prata ett tag innan gabbs och Vic kom och hämtade mig så åkte vi upp till mig så jag fick byta om och ta med mig lite saker, och sen bar det av till linde. Vic skulle till Alex och jag och Gabbs tyckte det var en bra ide att svänga förbi hemma vid Andreas där han och Johan satt och mös, dom skulle ändåså ta en buss till Koppis vid tiotiden. Så vi satt där en stund sen vart det till att panik gå för mig och Gabbs ner till stan eftersom vi inte rikigt visste vart vi var eller så, karlarna flög iväg på sina cyklar. som tur var hann vi med bussen. Hann även med att träffa lite folk från peace and looove, det var trevligt.
Sen så åkte vi buss, Gabbs hoppa av vid sig sen hoppade vi av längre fram, karlarna skulle till Julia och jag beslöt mig för att träffa SÖT Johanna, så gick hem till Rappen där hon var och pratade en massa skit med henne i köket, spelade lite poker och hade trevligt. Sen gick hon med en bit på vägen, såklart så gjorde vi bort oss lite men de slutade iaf med att vi fick skjuts hem. Vilket var gött.

Sen idag blev det till att gå upp tidigt igen, åkte till mormors lägenhet och har rensat och delat upp saker idag med bror syster och kusin micke. Micke hade med sig söt Malda och söt Gry, jag älskar dom små liven. vart lite mycket liv dock när Saga och Melvin också kom dit, massa tjöt på ungara hela tiden.
Sen när vi var klara med de fram mot sent på eftermiddagen så åkte jag och pappio till Ludvika och kollade ut vart Mattias trafikskola ligger så vi hittar imorn. Jises vad nervös jag börjar bli. har ingen lust alls. Kommer inte prata med en jäkel där. Hur ska jag våga äta liksom ? haha stora problem i Linns värld.

yes yes, hoppas det finns internet där för jag får låna brorsans bärbara.

önska mig lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0