sommar

Jag vill inget mer än att ha sommarlov just nu.
Hatar att jobba verkligen. Speciellt dom två dagarna som varit. Natt. Man missar ju den sköna kvällen.
Det är ju kvällarna man vill åt.

Hart tre nätter kvar sen ledigt måndag tisdag onsdag för middag torsdag fredag sen slipper jag det där jobbet, grymt skönt ska dt bli. har iaf ledigt lördag söndag innan jag börjar på körskola :S
jaja, kul att pappa bokar upp hela mitt sommarlov..


Fritjoooof och Boooornis ? VI LÄR ju dra utomlands eller neråt i landet i augusti? snääääääällla ?  :D
Annars om någon annan vill ? säg bara till jag är på på en jävla gång!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

2008-07-04 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0