Tisdag ?

Blöh känner mig fortfarande bakis sen i söndags? haha nej omöjligt.

Iaf så var jag i Örebro igår med syster annsofi och melvin, vi hann med både stan och marieberg.
Jag råkade såklart göra över med massa pengar, 1600 sa pappa att det var. Opssiee,
köpte ett par we hörlurar och fick en väska på köpet :P köpte mig ett par nya fred perry skor och scrubs säsong 3. även ett linne. Undra om jag köpte något mer ? eller jo justja en jeans kjol :P
var gött att vara i stan med dem :)
Sen på kvällen kom kusinerna från ställdalen hit och vi grillade och käkade och jag gav bort lite gamla kläder.

Sen började det åska så jag kollade på ungefär halva the happening ( som jag kollade klart på idag, okej film men väldigt konstig ) innan jag gick hem till grannen och där blev jag kvar till fyra. Vann ett playstation gjorde jag också, kung på fotbollsspelet är jag för lyckades även vinna Niclas oskuld, hur nu det ska gå till...
jag säger bara en sak, 1-1 i fotbollsspelet, David kommer få smaka på däng, mohaha.

Idag kom melvin saga och bror och väckte mig vid halv tio, då vare bara att gå ner och göra frukost. jag åt mackor saga skulle ha ägg och falukorv melvin ville bara ha falukorv så jag hade en del att göra innan vi skulle dra till simskolan i ställdalen . Sen åkte vi ut till djäkens, låg där en stund sedan åkte vi hem för kusin micke från dalarna kom med söt Malda och söt Gry och frugan Jenny. jag Jenny Malda Gry och Saga hängde i lekparken medans resterande 3 personer fixade klart det mesta i mormors lägenhet.
sen åkte vi ner till syrran så barnen fick bada lite i polen.
Sedan bar det av hemmåt och träffa Micke och Vera och prata skit i några timmar.
träffade även på nördis och gabbie, inte sett dem sen studenten.

Nu ska jag plugga teori, inte långt kvar för mig och frida nu, gosh, hur ska detta sluta.

Kommentarer
Postat av: malin melin

ha ha den filmen var fan helt psyko! :D

kul med lite shopping ibland! jag längtar tills jag får min stora lön i sep. dååååå då då :D

2008-07-30 @ 00:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0