fotbull idag

Midsommar för min del firades i Örebro hemma hos Putte, vi glodde på braveheart ( aldrig sett förut) och sen kollade vi äve scary movie 1 2 och 3 :D asbra fyran såg jag här om dagen på tv1000.
Kom på hem lördagen träffade gabrielle hyrde we own the night och mös hemam vid mig, sen kollade vi på solstorm också, satt fastklistrad till den filmen vill jag lova.
efter det så ville torbjörn ( min systers pojkvän) att jag skulle sova där nere.
anledningen är att min syster troligtvis fått en ny propp i lungan ( kan även vara hennes väldigt stora förkylning) som gör att hon knappt kunnat andas så hon ligger nere i Örebro,
Så nu är jag som saga säger " låtsas mamma" jag sover med saga går upp med saga och fixar iordning kläder hon ska ha på sig med mera :) Det är mysigt när hon är glad, som tur är har hon inte blivit allt för grining än (peppar peppar)

Ikväll blir det lira fotboll i Laxå.Ska bli skönt att röra på sig eftersom jag åker till peace and love på onsdag och dom dagarna kommer inte bli hällsosamma. gosh. längtar så mycket så jag vet inte vad :D

och sen så vare ju de där med EM, när sverige slogs ut tänkte jag, Nej nu jävlar. jag ger det en till chans Portugal har ju ett bra lag dom ska jag hålla på, nej såklart åker ut samma dag som jag tänker tanken.
Igår tänkte jag samma sak Spanien, de spelade ju rätt bra mot Sverige, och Villa är ju bäst så jag höll på dem. OCH DEM VANN . SPANIEN SKA VINNA EM, ELLER HUR ? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

varfor do inte updaterad?

2008-06-25 @ 00:32:42
URL: http://malinmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0