sovare

okej igår gick jag och la mig inne vid melvin vid elvatiden, har inte sovit så bra då lillgrabben vaknat då och då
-tutte ( vatten eller tutte)
-mamma mamma mamma ( höll jag om honom då blev det bra
- kaaal  då frös han och ville ha täcke
- utia ( sluta betyder de, men vad jag skulle sluta med vet jag inte, sluta sova kanske haha.)
Iaf så gick de bra, helt själv var jag hela natten, okej brorsan låg ute på soffan ifall det skulle gå larm, men de gick bra, Melvin sof, inte jag. låg och lyssnade så han andades mest hela natten.

sen vakna jag runt halv 6 tiden, var vaken till 9 någon gång då somnade jag om i någon timme. sen hämta jag och bror melvin på dagis och åkte ner till torbjörn och saga.
sen kommer annsofi hem och jag får gå upp och göra vad jag vill, jag äljer att sova framför fotbollen. men det vart perfekt tid så är typ sådär lagom trött nu.
Blir nog titta film med flip idag, om vi inte tittar på the happining så somnar jag nog. hej hej nu blire börgare.

fressten så saknar jag en hel del folk, men mest Mickilili.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0