studentvecka oj oj oj

Jävlar va avis jag är, jävla studenter
lilla tvåa lilla tvåa fan vad du är ful, ingen mössa har du, ingen studenten tar du. lilla tvåa lilla tvåa fan va du är fuuuuul

Ja nästa år är det iaf min tur.
Well, vechan har varit super bra. Måndagen spänderades i solen ute vid hästhagen med paralell klassen. vi ägde dem som fan på brännbol, den du.
Efter hästhagen bar det av mot att kolla på it kampen vilken john bauer såklart vann.
Tisdagen var guld, började med paintboll med klassen mot paralell klassen OJ OJ OJ krossade ännu en gång. Paintboll var något bland de roligaste jag gjort, men svettigt var de vill jag lova.
Kvällen spenderades i nora, med Mikaela och hennes mor på förkvällen, vi åt mat och nora glass och jag fick mitt första pilgrim smycke av mikaelas mamma Vera. tack oh tack oh tack. love them. Sen var jag och Mikaela sugna på drinkar så drack några drinkar och cidrar.
sen på kvällen / natten var vi vid järntorgsskolan och lekte med Marcus och Tommie. så värt!

På onsdag morgon åkte vi in till örebro gjore oss iordning och käka glass med klassen + paralell klassen =) sen var de folkets hus som gällde. efter den drog jag ut och käkade kina med Mikaela och Vera Tack för maten :O :D
efter det gled vi stan köpte en såndär söt väska som man håller i handen som passade till min röda tubtoppklänning och mina röda söta skor sen drog jag till underbar med marcus tommie Fritjof och ludde och köpte student present till Patrik haha Hope you like it ;D hahaha
efter de satte vi oss på olearys och drack lite och mös i värmen, sen på kvällen var jag i stadsparken med Gabrielle Julia Sanna och Tess. rätt kul det med, även om man var trött och nykter.

Torsdagen var bäst, kolla p åstudenterna när dom var som gladast i sitt liv när dom sprang ut, sen på kvällen bar det av mot förfest hos patrik med Bornis Kim Fritte Johannes och gustav. ( innan vi kila dit sprang vi in på mm tog en varsin shot och drog iväg)
Klaras var kanoooon kul. jävla full vart jag och minns inte hela kvällen, tydligen minns jag inte alls mycket. Filip som jag pratade med i telefon sa något roligt till mig.
MEN HUR FAN KOM JAG TILL STADSPARKEN OCH NÄR ? HAHAHAHA
ooh shit aja, askul kväll och myshalv dag idag, andra halvan har jag städat lägenheten med pappa.
vilket vill säga att jag låg i sängen och mådde pyton medans pappa städade.

dålig stavning =trögt tangentbord

Börjar jobba imorn klockan sex. bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha du är den ´nda som lyckas!!

2008-06-07 @ 15:47:04
URL: http://flinkfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0