4 mars

Johnny

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna, var det för att jag sovit sen nio på kvällen? Var det för jag vaknade av mig själv ? Eller hade jag drömt något bra?
Jag vaknade iaf vid 6, av mig själv. Tror int ejag lyckades somna om någon gång, jag låg bara där, vaken, väntade på att min klockradio skulle gå igång, när den väl gjorde det, så spelades Johnny Cash, vem får inte världens bästa start på morgonen då? Vem älskar inte honom? Jag blev glad, och medan jag käkade frukost, tog jag även chansen att ladda ner ett par låtar med denna fantastiska man. Jag har en enorm lust att se " Walk the line " den är inte bara bäst, med musik och allt, utan även minfavorit skådespelare, kan varken stava han namn eller uttala det.

Denna dag tillägnas alltså Johnny Cash, min räddare i nöden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0