1 MAJ

vet ni vad att det är maj nu. och dmin dator är aå seg att nu när jag skriver detta har den fastnad på o.et till ochet. :O
haha lite tråkigt, vet inte vad som är fel, antar väl att hårddiskarna kommer pajja snart ATTANS har så jävla mycket bilder på datorn och det får ju inte hända.

Iaf så blir jag inte själv imorn i stora huset. kommer få främande och vi ska laga mat.

och snart sja jag iväg till ljusnarshallen och leka med Bornis Fritte Kim och Micke :) hoppas på Malin också :P
komemr nog bli roligt att leka lite köra lita basket och fotboll och andra kul grejjro :) bra start på maj kanske ?
jaja esch nu ska jag ta och fixa min dator med lite fregmentering shit grejj hoppsan sak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0