Fredag

Ehm, den här morgonen var inte riktigt planerad, försov mig. Men hade ju någon att sova brevid så det gjorde inget.
Sen förövrigt, så hade jag ju en poäng från g på nationella i matte b kursen SÅ kul Linn fick en IG varning!!! Prov på tisdag på linjära Ekvationer, något som jag verkligen inte fattar någonting om.

Jaja,  dagen rullade väl på i vanlig ordning, gick på stan ett tag med Gabrielle och Mikaela innan det var dags att gå till Filmstaden och mingla med andra tvåan och treorna, där bjöds det på popcorn/varma chips och cider. Korts togs och dem kommer inom kort.
Sedan var det dags, de var prisutdelningar allt från bästa manus till bästa kvinnliga huvudroll till elevernas val. Det bjöds på live cover musik. Även en del filmer fick bli sedda. Den bästa av alla filmerna fick dock inte vara med, vissa tyckte nog det var skönt för den hade tagit hem istort sett allt.

Jag och Kim tog fem tåget hem, sov lite på tåget. skönt. När jag kommer hem märker jag till min besvikelse att telia nätet hae lagt ner, nehe ingen telefon. Kolla lite på tv kanske ? Nehe den funkar inte heller. SUCK. Internet funkade som tur var. men jag somnade väl så gjorde väl inte så mycket. Tog ner våran andra box från övervåningen så nu tittar jag på Talang. Kodjo är typ sötast.

Ska sova tidigt. har match imorn, så jag har dissat :

Mattias och Filiphs artonårs fest i Lidköping ( ville verkligen åka ner till dem fu för fotboll idag. :( )
Lan hemma vid Bornis
Studentpepp på Klaras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0