hallen

Yees, haft en kul kväll med grabbarna. Drog till hallen och körde Basket & Fotboll med Bornis Fritte Micke och Kim. Det var kul.
När vi körde basket körde vi något som hette typ 21 eller något OCH vet ni vad ? Micke vann, och jag kom tvåa. TVÅ GÅNGER.
HA, gick om bornis som fan första gången, kan inte ha varit så kul, för han alltså.

Men men, var väl där kanske 2 timmar ? sen bar det av hemått, och här sitter jag nu, småtittar på Insider och tittade nyss på Efterlyst. Inget bra på tv idag.

Jst nu känner jag mig lite trött konstigt, vaknade liksom vid tolv idag. Imorn blire Ludvika på morgonen sen blir de vakta hus och kanske kommer Mister också. Om inte så tänker jag släpa dit Gabbs. Sen på lördag blir det

Fixa med Herkules - promenad + mat -
Gratta mormor på 91 års dagen <3
Träna fotboll 14.30 - 16.00
hem fixa mig
Fest -  fira kajsaochmarkus som fyller arton på söndag-


Fullt upp med andra ord. Men, de är ju så jag gillar det.


Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Hälsa grattis till mormor!

2008-05-02 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0