invigning av ansans

Igår gick jag till Filip och träffa han och Frida. Vi kollade på Talang - Rmk <3 - sen drog jag med mig frida ut på äventyr.
Åkte ner till Gärdet och träffa Camulla och Johanna. Sen tänkte vi att esch nu cyklar vi hem.
Det gick ju som de gick, träfdfade Buddah Joram och Daniel på byn. Stannade där en liten stund sen kom vi på att vi skulle hämta våra leg och inviga ansans.
Vi drog in dit och satte oss, kände oss yngst, för det var vi, men efter ungefär tjugo minuter började det strömma på med mer och mer ungdomar och de vart allt roligare.
Efterfest hålldes hos Moritz i vanlig ordning. Kom hem vid 3 kanske.

Nu ska jag ligga inne och läsa lite innan jag beger mig ut i de soliga vädret och bara tar det lugnt hela dagen. kanske blir lite skejt också ? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0