myspys kväll

Camulla ringde mig under dagen och frågade om vi skulle hitta på något och jag är aldrig sen på att säga ja, speciellt inte när de är hon :)

Iaf så kom de en gammal amazon (?) och hämtade mig, i den fanns självaste camulla och bröderna Joram och Moritz. Vi begav oss till stjärnfors där bröderna bor och var där en stund. sedan åkte vi till löa och handla fina mackor och åt dem i solen med massa te. sedan ville vi hitta på något så vi åkte mot byn, men Joram kom på att han ville kolla på en fyrhjuling ute i storå, så vi åkte dit. ( glömde ju säga att hunden alfons var med under hela tiden) På vägen hem stannade vi vid syster och busa med Herkules en massa massa.
Sedan drog vi till zaras och käka pizza eller ja, jag åt en kycklingrulle, mumsfillibubbsan.
satt väl där någon timme och tjåla en massa, nu sitter jag här och ska packa inför morgondagen
ATT KOMMA IHÅG FOTBOLLSSKOR ( nya och gamla) BENSKYDD SPORTBH ( är det något mer jag behöver till matchen imorn ? )


wel well, match imorn mot adolfsberg. welllll, GONATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0