outsider

idag kollar ni väl på outsider, KOPPARBERGS svar på Hugh Hefner, ni förstår alltså att jag menar Hans Scheike ?
haha jävlar, har sett han två ggr och jag har bott i kopparberg hela mitt liv, sist jag såg honom var faktiskt för två månader sen när jag och Kajsa var på ica xD

Men, iaf jag åkte upp på stan efter skolan, själv faktiskt. Skulle köpa en present till Ann-sofie som fyller år imorgon, men pappa hade inte satt in pengar. så jag gick till HM på tretton minuter var jag in på HM och Kicks och hann köpa ett linne en kajal och ett nagellack. kändes bra att göra av med lite extra pengar eftersom jag egentligen bara skulle köpa nagellack. Blöh, hade jag haft mer pengar hade det blivit grymt mycket mer vill jag lova. Ge mig pengar från sommarjobb.
Eller kanske är någon som är intresserad av en Trampmoped ? så kan jag få lite pengar på det sättet också xD.

yes yes, vaknade vid 20.12 när broder ringde och väckte mig, attans hade ju allarm på halv 8 vart tog det vägen ?
Iaf MÅSTE plugga minst en uppgift ikväll. efter ousiders såklart.

puss på pannan <3

Kommentarer
Postat av: YGG

Kolla gärna in min blogg, blandning mellan chiclit och blogg kan man säga :-)

http://gossipgirl.blogg.se

Ha det bra!

2008-05-13 @ 16:48:05
URL: http://yourgossipgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0