Satin

yes yes! Ikväll blir det satin, allt för länge sedan jag var på krogis nu. och jävla mister fick mig sugen igår.
Så jag ska dra med mig michelle, min väldigt söta kompis.
Väntar just nu på att hon ska ringalinga mig så vi kan gå och sätta oss på en uteservering och bara snacka skit innan vi drar till satin :) hemskt mysigt om du frågar mig, sommaren är verkligen påväg nu :)
men vad ska jag ha för tröja över klänningen jag kastat på mig ? :/ måste nog köpa några fina kofter till sommarens ståhej.

men men, nu återgår jag till väntandet... :D

Kommentarer
Postat av: malmel01

VA TUSAN :D ska du på krogen!! du gör mig suuuugen! undrar om ansans är öppet? hahaha



de jag mena med att jag är rolig på min blogg är de där om "HMHM" som jag berätta om kopieringen :D bara du och sebb som vet.



trevlig kväll smulpaj!

2008-05-27 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0