sommarlovs känslor

På väg hem från skolan i det fina sommar vädret känner jag mig lite butter, går nära buskarnas buskar och luktar extra noga. Bestämmer mig för att dagen till ära ska jag bara ligga hemma, sova slappa och se på tv.
Det gick som det gick, Micke hörde av sig och jag drog upp på stan med honom.
Hade en urskönkväll. Vi gick lite på stan, kollade saker käkade glass och gick till statsparken, där vi satt och prata en massa massa.
Efter en stund såg vi en massa barn utklädda till olika saker de var på väg mot scenen. Så vi gick dit och satte oss i bakom en stor publik. Kollade på små söta uppvisningar som några ungar från någon skola gjorde. Det var gööör mysigt.
Sitta i solen och prata och titta på lite teater.
sen gick vi upp mot stan, tog väl nästan 40 minuter att säga hejdå eftersom man har så mycket att prata om jämt.

hur som helst så har det varit en av de mysigaste kvällarna på länge, så jävla skönt varmt ute. och dessutom spelade jag kubb i skolan med Kim Jimmy och Robert, jag och Kim va bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0