Torsdag

Dagen började med att tåget var försenat 17 minuter. Kallt vare att vänta på tåget, tur iaf att Malin var där och höll sällis.

Sen var det dags för nationella. älvan och Bianca var i stora salen i folketshus. Vet inte riktigt hur det gick, det visar sig.
Sen gick jag med Mikaela och käka på la baguett. mums med kycklingsallad.
Sen gick vi på stan, för man kan väl gå på stan utan att göra av med pengar?  Nej, juste det kunde man inte. Köpte ett par björnborg troser på rea, 129 kr :)
och sen provade jag ett par levis byxor tror jag det var, dem var väldigt snygga och jag tror jag är kär i dem.

Sen gick jag hem, nu jävlar ska jag städa och sånt tänkte jag. haha Jomenvisst. såklart så somnade jag. Men nu är Gabrielle här så har småplockat lite sen nu ska hon få hjälpa mig med flash...

jag är sjukt taggad på peace and love, vill ha det nuuuu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0