Innebandy - onsdag

Igår kollade jag på film med Victor, dock somnade jag.

Idag var de skola, halv dag skönt.. sen drog jag iväg till Kvinnersta och sålde lite biljetter, alltid skönt att få sånt gjort.
Tog bussen hem, den tar ju fan en evighet.
Kommer hem duschar gör mig iordning drar till Sis och är där en stund innan jag hämtar Martina.
INNEBANDY för fan, och inte nog med det, det var ju förfan DERBY. Kopparberg - Lindesberg.
Jävlar, skönt att de va lite röjj i hallen. Skrek sönder halsen tror jag. Fan jag och sport och att ta de lugnt? det funkar inte. haha .
6-10 till linde slut, synd!
Nu taggar jag matte c imorn och sen jobb och sen kväll. i kopparberg <3
Sen är det fredag och då står ju min Martina för underhållningen.

Nu avslutar jag inlägget med detta :P

Jag har blivit utmanad av Emme

Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!
----------------------------------------------------------

1. Jag är lätt irriterad
2. Jag kan hålla hemligheter
3. Är en jävla morgon männska, men natt också.
4. Är rädd för spindlar
5. Kramsjuk när jag är full
6. Jag har förändrats rätt mycket senaste två månaderna imo.
7. Jag älskar sport, kolla på de spela de spelar ingen roll.

Jag utmanar:
Malin Jenny :) jag vet inte vilka fler ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0