Lördag

Min bok tog slut igår :( det suger.
Robin åkte ut ur idol igår, det suger.

Jag måste bara säga till er alla att ni ska läsa snabba cash, en av de bättre böckerna jag läst, man fastnar på en gång.
Jag dör den är så grymt bra, vill läsa den igen, men nu vet jag ju hur allt slutar och den är så spännande.
 Esch läs den bara.



Idag är det iaf festa som gäller, en hel vecka sen sist :) Grymt kul hoppas jag på att det blir, har ju varit kul de senaste veckorna/månaderna. Så varför inte idag liksom ?

Och ja jag har färgat håret, stor förändring hörni ;)

Kommentarer
Postat av: malin malin

jag skulle vilja se vårat korsord! hahahha de måste vart riktigt dåligt :D

2008-11-17 @ 16:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0