Lördag

Hihi.
I torsdags åkte jag Zijad Philip Andreas och Holland till dreamhack, men först hade vi matte (:
Vi kom ner vi tre tiden. så hade en timme på oss innan dom släckte och invigde alltihoppa.
sprang runt en massa i 10 timmar träffade Filiph och Nallen och var med dem. träffade Tompa Sam och dom. Träffade Även jeje och kim och massa itnördar :P
AA JUSTJA, JAG TRÄFFADE HEATON OCH WALLE OCKSÅ ;) hihihihihihihihi<3
Men det var en kul dag, de roligaste var i bilen hem tror jag. 118118 <3 och civilpoliser :S cpe.

kom hem lite över 4 på torsdag natt gick upp 11 åkte hem till kopparberg med markus sen jobbade jag mellan 14-18 och sen käkade jag pizza med Martina Gabriella Linda och Fredrik.
tydligen så har jag lovat en av pizzagubbarna på två kockar att jag ska gifta mig med han? mmhmm, har jag inge minne av.
sen jobbade jag på tages mellan halv 10 och 1 typ (: satt i entrén och så. Och Johan Palm åkte ut ur idol, nu äre Robin Bengtssons tur tycker jag allt (:

efter Tages var jag chaffis. 200 kr tackar och tar emot (:

idag har jag bakat pepparkakor med syster annso melvin saga och alva (: 
och ikväll blir det tacos med familjen och imorn är de julmarknad (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0