Mikaelas dag idag

Idag är det mikaelas dag, just nu är det bara hennes natt men ni fattar.
Lilla bruden blir arton år idag. Tråkmåns som jag är kan jag inte vara med och fira henne. TYVÄRR !

Pappa åker utomlands i helgen, och vem ska ta hand om min lilla Satine ? Brorsan och Annso skulle säkert kunna, men skulle säkert glömma då dom bara är vid sitt nya hus 24/7 :( Dom lämnar rostvändaregatan och mig..
Flyttar minst 3-4 minuter bort med bil. Jobbigt jag vet.


Jag längtar hem, längtar efter en lugn kväll med Martina och Idol. tur att de bara är idag och imorn kvar tills fredagkväll.

tror inte på sömn idag heller, så kan väl lika gärna sitta uppe och sjukanmäla mig sen...

Gonatt på er sötisar <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är en tråk Linnpinn!! :D Och tack i efterskott! :D

2008-11-14 @ 12:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0