Söndag

Yes oh yes! helgen är över, men för att inte deppa sönder för de så kan jag glatt säga att från och med nu har jag sovmorgon på måndagsmornar, så börjar halv 12. underbart!

Igår kollade jag på innebandy med min Martina, sen åkte jag ner till syster yster och var där en stund.
Innan jag drog hem gjorde mig iordning och åkte ner till Cissi som fyllde år i torsdags, grattis :)
Var där från nio till halv 2 typ. Det var trevligt och jag fick träffa mina småpojkar, sötisar.
Sen var jag ute med Fritte Erik Markus och Kim och slira bil och vid typ tre hämta vid Martina och en annan bil som vi kunda slira mer med, de var skoj.
sov inte mycket inatt, men sov bra. . .
Frukost vid halv 1, lite film och sen ner till syster och mysa med Ida. Ungen kan gråta vill jag lova.

Nu på kvällen har jag varit med Martina och Titti, nu ska jag snart ta och lägga mig i badet.

Kommentarer
Postat av: cissilalia

skoj att du hade trevligt det var kul att ni kom. nya vänenr är väldigt välkommet för mej:)

2008-11-29 @ 17:50:46
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0