TOOOOOOORSDAG IMORN

Imorn imorn imorn imorn imorn imorn imorn imorn imorn imorn imorn IMORN ska jag träffa Nallen och Idehn (:
Så himla glad över det, åååh, kan knappt hålla mig när jag pratar med Nallis nu :P
Men men, blir såhär : Först matte till halv 12 sen Go Go Go to dreamhack, tihiiii.

Sen har Philip aka Kungen pratat med Alma som pratat med någon så vi ska få några jävla extra pass för vi ska göra en film om dh imorn också :D jag ska ta en massa jävla kort. så vi får stanna över natten, helt gratis, utan att kunna bli utslängda. Vi ska se Elov & Beny vid 23.00 sen intervjua dem, sen efter de någon gång åker vi nog hem (:
( eller som de skrivit på dh Elof och Benny hiihihihihi )
Men nee jag måste sminka mig Frida kommer snart. Vi ska förfesta med Joakim och Bobbo hemma hos en kille, tror han hette Robert.

Nej lär sminka mig, men frida är ju seg som satan tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara säga heeeeeeeeeeej Linn :D

2008-11-27 @ 19:27:12
URL: http://malinmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0