Fredag - idolkväll

Usch borde verkligen hoppa in i duschen snart.
Idag kommer kusin Micke ner med familj, underbart ! älskar dom barnen verkligen.


Igår hade jag matte c, var typ ingen i klassrummet som gjorde något. Vi bara satt och prata om annat.
Philip gick med mig till matis på frukosten för jag skulle köpa en cola, när jag står och ska betala den säger snälla-mat-tanten ni kan få sugrör, för jag antar att ni ska dela, men det är bara idag.
Värsta gulligt! Synd bara att vi inte skulle dela på colan.
Sen åkte jag och Gabrielle med 12 tåget hem iaf, skönt att komma hem i tid. Gick och hämta bruuushans bil och skjutsade hem Tom och Gabrielle.
Åkte hem till syrran och mös med henne och baby Ida.
Sen var jag till tavelmannen och lärde mig hur man gör ramar med Ylva, ska testa lite idag när jag jobbar.

På kvällen drog jag ner till Sis igen och var med Saga, hon är allt bra go hon. Jobbig som vanlig när jag ska gå bara, men jag får väl överleva att hon gråter skriker och tjurar för att jag ska gå.
Umgicks med Flip och Flix på kvällen, kollade på film. Men jag missade i stort sett hela eftersom jag pratade i telefon med en gammal kompis, vart ett väldigt långt samtal men det var kul var det.

Idag blir det urnsättning för mormor, bara sissodär 2-3 månader efter hennes död :/

Blir jobb 14-18 och sen blir det Idol kväll med Martina, vi ska laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0