Måndag

Mycket bra start på veckan.
gårdagskvällen kunde ju varit roligare, men iaf.


Hade psykologi och samhäll idag, gick rätt bra, eller ja var klar med de i samhäll så fick dra tidigare, men satt kvar.
Vid typ 3 tiden kom Erik till skolan och skulle hämta Fritte så jag åkte med in till stan.
Gick och köpte biljetter tills på ooooonsdag när jag och Martina ska på maskinen ;D
Sen drog jag med Frida Emelie och Hannes till lager 157, rätt gött med 1 linne 1 tröja 1 tjocktröja och en loka för 190 kr ? sen drog vi ut till marieberg, jag och Frida tröttnade snabbt och drog till Elgiganten - såklart !

Var in där en gång först sen en gång till för brorsan skulle ju ha något, eller inte jag ville bara in igen.
Men då fick jag tag i en broshyr till bruuushan prata lite med Niclas och han tyckte jag skulle praktisera där igen, sen köpte jag en mobil bil laddare också. haha helt onödigt, men Niclas ger ju så bra rabatt.

Nu blir det dusch och sådär, kanske ska försöka städa till på onsdag också.

Hemgång på torsdag kanske ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0