Måndags trött

Jaha, då vart man Moster igen i Torsdags. klockan 22.46 föddes en liten baby Ida.
Så i torsdags sov jag nere hos min syster med besten Herkules.


I Fredags jobbade jag 14-18 sen vart det snabbt hem och fixa mig innan jag träffade Martina och vi drog ner till gärdet för att kolla på Idol. Hade en skön kväll med godis och läsk, mums på att jag slutat med mitt projektarbete. Ska göra en annan sak. hihihi.
Kom hem vid typ 3 i lördags och snabbt göra mig fräsh för att träffa Martina och kolla på A-laget när dem spelade innebandy, 6-6. Bra match tycker jag nog allt.
sen åkte jag ner och fick träffa Ida baby. söt är hon.
sen kollade jag på fotboll på kvällen med Henrik och Per.
Och igår åkte vi tre till Linde och kollade på två innebandy matcher, damlaget. jag vill också spela innebandy, och handboll och ishockey. synd att man inte tänkte på sånt när man var mindre.

Sen träffade jag både Frida och Veronica igår sen kollade jag på film på kvällen.

Nu sitter jag på psykologin och är lite småtrött, åkte tio över sex bussen imorse, det var grymt länge sen jag gjorde det.
Tur att jag har Pappsen som gör frukost åt mig.

Föressten ? kolla in på Funcruises.se
Sugna ? Biljetterna släpps om en vecka, då är de bara att ni hör av er, skicka ett mail ring eller vad som helst så fixar jag det.
Kontaktperson alá Linn Eklund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0